Monday, August 04, 2008

الاعدام شنقاً بحبل من حرير

بسم الله الرحمن الرحيم




كلام بالفصحة واجري عليــ الله


إسمع يا سيدي


الصداقه من افضل النعم التى انعم الله علينا بها
فالصديق هو الطريق الى الحياه هو النظرة الى الامل
فقل ما اجد انسانا بلا صديق يشاطر الانسان همومه ويشاركه
احزانه ويفرج عنه كروبه (حزنه يعني ) ويرشده الى الطريق الصواب
لكن عندما تاتى الخيانه من الصديق الذى
اعطيته كل شيء ؟ الصديق الذى لم تبخل عنه باى شيء
الصديق الذى عاملته كأخ وعاملك كغريب ؟
كالصديق الذى عاملته بكل امانه وصدمك هو بالخيانه ؟
الصديق الذى اعطيته كل شيء ؟ واخذ هو منك كل شيء ؟
وقتها كيف سيكون حالك ؟؟
كيف ستعامل هذا الصديق ؟
وهل سيكون هناك مجال للتسامح ؟؟

ام انك ستكتفى فقد بهجره والابتعاد عنه ؟؟
اصعب شيء فى الوجود ان يخونك
شيء وصل الى درجة كبيره فى قلبك
لكن تبقى كلمه
هل هناك من يستحق ان تسامحه فقط لانه صديقك ولانك لن تستغنى عنه ؟
عمتا فى راى افضل ان ارى الخيانة من حبيب على الا اراها من صديق ؟
فما هى ارائكم اتجاه خيانة الاصدقاء ؟؟






















اااااااااااه من حق كنت هنسي


انا الفت شوية كلام كده وكنت عامل كباية شاي خمسينه وشارب سجاره زي الفل

يالله نصيبكوا تقراوا واللهي كلام في الصميم

زي ما الكتاب بيقول




الزمان \كتبت في صباح يوم السبت 3 \8\2008
المكان\ الشغل علي المكتب اللي علي ايدك اليمين وانته داخل الكفتيريا بجوار الشيشه



اسمع يا سيدي





حكم عليا الزمان اعيش ورا القضبان
واكتب حروف الندم وارسمها على الجدران
انا اللي كنت السبب والعقل تاة مني
مشيت في سكة غلط
وصحبي كان شيطان



وحشه صح يالله عدوها المره دي

الكلام المفيد






الحوار ده يا جماعه بجد علي قد ما هوه زعلني اقوي مقدرش
اقولكوا انا فضلت اربع سعات زعلان قوي (( يالله منه لله اللي كان السبب ))




المهم زي ما انته فهمتوا انا كنت زعلان قوي والدمعه كانت هتفر من عيني
بس اكتشفت انه كله في الفاضي ومفيش احسن من المعمله الميري






ولكل الشباب الجدعان مني احلي سلام



الجدعان بس


وسمعني الزلزااااااااااااااااااااال




اه بالنسبه لاسم الموضوع

الحدق يفهم


ههههههه






واخيراً بقول للي ظلمني


يا ظلمني ان عشت هزلك وان مت (بعيد الشر يعني )
الله يسهلك


ولو قالي والله ماظلمتك هقولوا


يا بجحتك يا بجحتك هوه انا بردوه( يا معفن) اللي جرحتك



اخيراً اتمني مفيش حد يشوف الموضوع ويعمل نفسوا عبيط وميردش
عايز كلام كتير

No comments:

Follow and Subscribe

facebook
Related Posts with Thumbnails